Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Administrativní pracovník/pracovnice pro divizi ČOV
Požadavky:
•SŠ vzdělání – ekonomický směr výhodou
•základní znalost účetnictví a ekonomických procesů ve výrobní firmě
•pokročilá znalost práce v prostředí MS Office, především MS Excel
•výborné organizační schopnosti
•pečlivost, zodpovědnost, svědomitost
Náplň práce:
•vedení, zpracování a kontrola účetnictví
•organizační a administrativní činnost
•příprava reportů dle požadavků nadřízeného
Nabízíme:
•práci na plný úvazek
•smlouvu na 1 rok (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
•zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
•možnost dalšího osobního rozvoje – vzdělání
•zaměstnanecké benefity: týden dovolené navíc, příspěvky na závodní stravování a na živ. pojištění, wellness lázeňské pobyty
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Šumperk.