Pracovní místo ( Klientský poradce na pobočce České pojišťovny ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: ivana.ptackova@ceskapojistovna.cz
Místo výkonu práce - Chomutov
Pro ČP Distribuce jako 100% dceřinou společnost společnosti ČESKÁ POJIŠŤOVNA hledáme novou kolegyni nebo kolegu, který/á:
- chce být součástí úspěšného týmu a dokáže využít jeho podpory a pomoci nejen v začátcích,
- chce pracovat pod značkou největší, nejznámější a nejsilnější pojišťovny v České republice,
- nemá problém zvednout telefon a pozvat klienta na osobní setkání na pobočce,
- klientovi se při osobní návštěvě věnuje s plným nasazením a nenechá ho odejít nespokojeného,
- dokáže vyvážit aktivní udržování vztahů s klienty a dosahování stanovených prodejních cílů.
Co vás čeká:
- intenzivní trénink a následná podpora a pomoc od nadřízenéhoa zkušeného kolegy
- základní mzda od 18.000 Kč, odměna z každé uzavřené smlouvy a podíl na úspěchu celé pobočky,
- řešení pojistných a finančních potřeb stávajících a nových klientů,
- pestrý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty ČP a partnerů, mimořádně zvýhodněný operativní leasing automobilů...).
Co čekáme my od Vás:
- zájem o oblast pojišťovnictví a finančního poradenství,
- vynikající komunikační dovednosti,
- ukončené středoškolské vzdělání,
- ochotu učit se, aktivitu, spolehlivost.
Volné místo klientský poradce na pobočce české pojišťovny pro lokalitu Chomutov.