Referent/ka zákaznického servisu

  • Rohatec

Pracovní místo ( Referent/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

VAŠE ÚKOLY:
• Zajištění celého procesu zpracování objednávek, včetně fakturace;
• Každodenní komunikace se zákazníky;
• Kontrola skladových zásob;
• Příprava podkladů pro plánování výroby, plánování expedice, organizování přepravy;
• Vyřizování reklamací;
• Komunikace s dodavateli služeb – přeprava, celní deklarace apod.
• Kontrola faktur obchodních zástupců;
• Administrativní a informační podpora týmu obchodních zástupců a regionálních manažerů;
CO NABÍZÍME:
• Motivující pracovní a finanční podmínky;
• Dlouhodobý HPP u nadnárodní výrobní společnosti;
• Příležitost k profesnímu růstu a uplatnění potenciálu;
• Práci v přátelském kolektivu;
• Firemní benefity (příspěvek na penzijní připojištění, Cafeterii, týden dovolené navíc, závodní stravování, příděl cukrovinek);
• Nástup dohodou, možno ihned;
POŽADUJEME:
• SŠ vzdělání;
• Znalost AJ – základní komunikativní úroveň;
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost a důslednost při vykonávání svěřené práce;
• Pokročilá znalost PC (MS Office, Excel)
• Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• Řidičský průkaz skupiny B
Volné místo referent/ka zákaznického servisu pro lokalitu Rohatec.

Vložit inzerát