Pracovní místo ( Asistent/ka - administrativně správní činnost ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt:
Záhora David Mgr., tel.: 605 013 637, e-mail: david.zahora@gmail.com
Náplň:
Telefonická podpora zákazníků - IT oblast
Vedení pokladní agendy
Vedení operativních evidencí
Kompletní správa kanceláře - korespondence, spotřební materiál, úklidy
Příprava smluvních dokumentů
Podpora kolegů v terénu
Aktualizace dat, kopírování, tisk, scanování dokumentů
Komunikace se státní správou - vyřizování žádostí, povolení atd.
Komunikace nejen se státní správou - vyřizování žádostí, povolení atd.
Požadavky:
Vzdělání technického směru nebo praxe na obdobné pozici se zaměřením na IT - PODMÍNKOU
Znalost práce s počítačem - MS Office (Word, Excel - pokročilý)
Řidičský průkaz sk. B
Pečlivost práce - 100% dokončování úkolů
Připravenost k dalšímu vzdělávání
Odpovědný přístup ke svěřené agendě a spolehlivost
Znalost technická anglického jazyka
Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, prac.nasazení, zájem o obor
Schopnost pracovat v týmu
Nutná orientace v oblasti IT
Trestní bezúhonnost
Komunikativní a reprezentativní vystupování
Loajální přístup
Pracovní doba: 8:00 - 17:00
Nabízíme:
Práce na HPP
Motivační finanční ohodnocení
Mobilní telefon
Stabilní zaměstnání - osobnostní rozvoj
Práce v dynamickém mladém kolektivu
Volné místo asistent/ka - administrativně správní činnost pro lokalitu Polní Chrčice.