Sekretářka - asistentka

  • Brno

Pracovní místo ( Sekretářka - asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Životopis včetně fotografie zasílejte prosím mailem: pojistovaci-kancelar@seznam.cz

Sekretářka-asistentka na HP v pojišťovací kanceláři v Brně.
Náplň práce:
nabídky pojistných smluv, zpracování smluv, telefonní a osobní komunikace s klienty, hlášení pojistných událostí.
Požadavky:
SŠ vzdělání s maturitou, bezúhonnost, pečlivost, znalost práce na PC, WORD, EXEL, komunikativnost, časovou nezávislost, odolnost vůči stresu, praxe v pojišťovnictví nebo finančním poradenství výhodou.
Nabízíme:
stabilní práci v prosperující rodinné firmě, osobní ohodnocení, firemní benefity.
Nástup od 01.01.2018 nebo po dohodě i dříve.
Volné místo sekretářka - asistentka pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát