Pracovní místo ( Administrátor a metodik Portálu příspěvkových organizací oddělení podpory a cent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova 40a, Olomouc. Nástupu dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování kompletní administrace Portálu příspěvkových organizací (PO), komunikace s uživateli v oblasti Portálu PO a poskytování metodické pomoci a podpory uživatelům Portálu PO, provádění školení uživatelů Portálu PO, navrhování a koordinace dalšího rozvoje Portálu PO, ekonomických SW a aplikací souvisejících především s podporou řízení PO, spolupráce při zajišťování provozu při změnách projektů informačních
a komunikačních systémů nebo programového vybavení, zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby, spolupráce na realizaci provozního testování, příprava a realizace modifikace a zajištění jejich integrity, poskytování podpory uživatelům.
Požadavky:
- vzdělání VŠ obor vzdělání informační technologie výhodou, znalosti oboru - správa operačních systémů databází, síťového prostředí, zákon o krajích
- praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) minimálně na technické úrovni - čtení manuálů a příruček výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B
- samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet.
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk.
- Bezúhonnost.
N