Úředník/ce - koordinátor/ka spisové služby

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/ce - koordinátor/ka spisové služby ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 1 pracovního místa úředník/ce - koordinátor/ka spisové služby na odboru organizačním.

Druh práce: úředník/ce - koordinátor/ka spisové služby
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 02. 01. 2018 (nebo dle dohody)
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba úřední dny pondělí + středa 7:30 - 17:00, neúřední dny úterý + čvrtek + pátek 6:30 - 14:00 (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC, MS Windows XP a vyšší.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní d

Vložit inzerát