Pracovní místo ( Administrativní pracovník Back Office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme zaměstnance na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - BACK OFFICE na HPP. - NÁSTUP LEDEN 2018!
Jedná se pouze o administrativní činnost.
Pracovní náplň:
- zadávání objednávek do systémů
- zpracovávání smluv pro zákazníky
- evidence dat v databázi
Požadujeme:
- smysl pro zodpovědnost, pečlivost
- výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
Nabízíme:
- měsíční ohodnocení + výkonnostní složka - (možný výdělek až 13 500 Kč)
- zaměstnanecké benefity
- práce vhodná pro absolventy
- moderní technické vybavení
- nápoje a občerstvení na pracovišti
- lokalita pracoviště České Budějovice
V případě vašeho zájmu volejte na tel. č. 380 900 122, nebo zašlete životopis na: nabory@atoda.cz
Volné místo administrativní pracovník back office pro lokalitu České Budějovice.