Pracovní místo ( ASISTENT/KA FACILITY MANAGEMENT ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
A16 z:20/11/2017
Práce na HPP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Náplň práce:
- administrativní a organizační podpora Facility oddělení
- evidence, příprava a kontrola podkladů pro fakturaci
- práce s programem POHODA
- interní záležitosti oddělení (zaměstnanecká docházka)
- každodenní komunikace s vedením a řešení jejich požadavků
Požadujeme:
- SŠ - nejlépe ekonomického zaměření
- znalost práce na PC a MS Office (především Excel)
- znalost účetnictví a účetního systému Pohoda výhodou
- aktivní znalost AJ slovem i písmem
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, časová flexibilita
- pracovní doba od 7:00-15:30h
- nástup ihned
Nabízíme:
- stravenky, firemní bonusy
Pracoviště Průmyslová zóna Nošovice, Areál Automobilky Hyundai.
V případě zájmu zašlete Váš životopis v anglickém a českém jazyce na e-mail petra.gebauerová@hec-czech.cz.
Volné místo asistent/ka facility management pro lokalitu Frýdek-Místek.