Asistentka ředitele / Chair Assistant

  • Brno

Pracovní místo ( Asistentka ředitele / Chair Assistant ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Pracovní náplň:
Administrativní podpora řediteli ICRC a sekretariátu,
Koordinace programu ředitele, schůzky, rezervace a zařizování služebních cest,
Organizace schůzek, asistence s přípravou prezentací a jiných dokumentů,
Příprava dopisů a e-mailů,
Zajištění fungování sekretariátu,
Komunikace a spolupráce s jinými odděleními ICRC a nemocnice u sv. Anny,
Koordinace a implementace kancelářských postupů.

Požadavky:
Výborná znalost českého I anglického jazyka (mluvená I písemná),
Předchozí zkušenost na admninistrativní pozici (min. 2 roky),
Výborné znalosti práce s počítačem (MS Office),
Schopnost efektivně organizovat práci,
Zkušenost s prací v zahraničí,
schopnost dobrého úsudku, iniciativy; být proaktivní,
vysoký etický standardand,
kancelářská etiketa.

Celý inzerát najdete na www.fnusa-icrc.org v sekci O nás - Kariéra



Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, závodní stravování, flexibilní pracovní doba
Volné místo asistentka ředitele / chair assistant pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát