Pracovní místo ( HLAVNÍ ÚČETNÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz
Předpokládaný termín nástupu: 1. čtvrtletí 2018 (dle dohody)
Charakteristika vykonávaných činností:
- samostatné vedení účetnictví města,
- vedení agendy DPH dle zákona č. 235/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
- mzdová agenda,
- agenda městem poskytovaných dotací.
Požadavky na uchazeče:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost podvojného účetnictví, zpracování DPH, orientace v oblasti veřejné správy a samosprávy ( zákon o obcích, zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních samosprávných celků), výbornou znalost práce na PC (MS Office, Excel),
- dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, řidičský průkaz skupiny B
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti (nutná do 18 měsíců od nástupu),
Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví územních samosprávných celků, příspěvkových organizací
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 28. 11. 2017 do 14,30 hodin buď osobně na podatelnu Městského úřadu Brandýs nad Orlicí, nebo poštou (rozhoduje razítko pošty nebo podatelny na adresu): Městský úřad Brandýs nad Orlicí, Náměstí Komenského 203, 561 12 Brandýs nad Orlicí,
Uzavřenou obálku označte: „Neotvírat – Veřejná výzva“
Doplňující informace:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, nebo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů. Zaslané osobní materiály budou neúspěšným uchazečům vráceny.