Pracovník/pracovnice zákaznické podpory - třísměnný provoz

  • Brno

Pracovní místo ( Pracovník/pracovnice zákaznické podpory - třísměnný provoz ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Strukturovaný CV prosím pošlete na prace@zoner.cz

Náplň práce:
Telefonická i e-mailová komunikace se zákazníky. Samostatné řešení přidělených úkolů dle zadaných instrukcí. Pravidelná komunikace v AJ se zahraničními partnery. Monitoring serverů. Kontrola a schvalování zákaznických formulářů. Poradenství a řešení základních technických problémů. Plnění dalších zadaných úkolů od nadřízeného pracovníka.

Požadujeme:
Někoho, kdo má dobré komunikační dovednosti v českém jazyce a zná českou gramatiku. Umí anglicky minimálně na středně pokročilé úrovni. Má základní znalost HTML, CSS. Zná práci na PC a má přehled v oblasti českého internetu. Někoho, kdo je spolehlivý, zodpovědný a pečlivý. Má minimálně SŠ vzdělání, chuť a nadšení poskytovat zákaznický servis

Čeká na tebe odpovídající finanční ohodnocení a spousta benefitů. Pracovat budeš v příjemné kanceláři v centru Brna s pohodlným parkováním. Můžeš si zdokonalit své jazykové znalosti. Přímo ve firmě se pořádají jazykové kurzy angličtiny, němčiny, španělštiny nebo čínštiny. Dostaneš placený mobilní tarif, 100% hrazené stravenky a na vybraných sportovištích si můžeš zasportovat na náš účet. Samozřejmostí je denní přísun dobré kávy. Těšit se můžeš na přátelský kolektiv i neformální přístup.
Volné místo pracovník/pracovnice zákaznické podpory - třísměnný provoz pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát