Pracovní místo ( Pracovník/ce péče o zákazníky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště Zlín Tř. T. Bati 269
- Pracovní náplň: Telefonický kontakt se zákazníky e-shopu, hodnocení spokojenosti či nespokojenosti zákazníka, Písemný kontakt - chat, V návaznosti na telefonní a písemný kontakt budete provádět vyhodnocení a reporting
- Požadavky: SŠ nebo VŠ vzdělání, zákaznicky orientované uvažování, samostatnost, tvořivost, vysoké pracovní nasazení, schopnost nadhledu a samostatného vedení komunikace, odolnost vůči stresovým situacím (součástí přijímacího řízení bude testovací hovor a písemná část řešení dotazu zákazníka), dobrá slovní zásoba a znalost pravopisu
- Nabízíme: stabilní příjem, možnost nákupu zboží za výhodnější ceny a využití bonusového systému cafeteria, odměny závislé na dosažených výsledcích, trvalý pracovní poměr, možnost zvyšování kvalifikace v rámci různých školení, firemní výhody (mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování), prostor pro osobní rozvoj a profesní růst, nástup ihned, případně dle domluvy, možnost částečné práce z domova v rámci homeoffice – po zaškolení
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: zdenka.skalnikova@nwt.cz
Volné místo pracovník/ce péče o zákazníky pro lokalitu Zlín.