ASISTENT/-KA ŘEDITELE

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ASISTENT/-KA ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ASISTENT/-KA ŘEDITELE
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Na pozici osobního asistenta/asistentky ředitele v naší organizaci hledáme velmi schopnou pracovníka s vysokým pracovním nasazením
- Náplň práce: spolupráce s ředitelem na realizaci jeho pracovních úkolů, vytváření zázemí pro jeho činnost, přehled o jeho agendě a její administrativní podpora, e-mailová a telefonická komunikace (i v angličtině), evidence pošty, písemná korespondence, koordinace schůzek a kompletní vedení diáře, zajišťování tuzemských a zahraničních cest, komunikace se zahraničními partnery, podílení se na organizaci a přípravě společenských a kulturních akcí, vytváření zázemí a příjemného prostředí společnosti, reprezentativní činnost, administrativa, práce na PC, komunikace s médii a dalšími partnery, v zastoupení ředitele komunikace se spolupracovníky aj.
- Požadujeme: výrazné organizační a administrativní schopnosti, proaktivní přístup a schopnost samostatné práce i zároveň precizní plnění zadaných úkolů, časovou flexibilitu náležející k této profesi, znalost angličtiny na úrovni minimálně B2 slovem i písmem, lepší úroveň výhodou (je téměř dennodenně využívána) , znalost dalšího jazyka výhodou, perfektní znalost češtiny (gramatika, stylistika, úprava formální i neformální korespondence) - na pohovoru bude prozkoušena, zkušenosti s prací na PC (MS Word, Excel, e-mail, internet), psaní všemi deseti, hromadná korespondence výhodou, kultivovaný vzhled, milý a vstřícný projev, schopnost společenského vystupování a držení dress code, týmová spolupráce, spoluvytváření pozitivní a příjemné atmosfé

Vložit inzerát