Pracovní místo ( administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Pracovní úvazek zkrácený 20 - 25 hodin/týdně.
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
- obsluha telefonní ústředny, skenování dokladů, kopírování, odesílání e-mailů, vyřizování jednoduchých reklamací, sledování web stránek (vyhlášení veřejných soutěží), aktualizace databází pro zasílání katalogů, evidence vzorků a katalogů dodavatelů, zakládání dodacích listů a faktur, kontrola katalogových cen s informačním systémem (po vydání katalogů), evidence docházky zaměstnanců, zpracování pošty
Místo je vhodné pro OZP
První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně dle dohody.
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Pardubice.