Referent/ka oddělení správy budov - účetní

  • Cheb

Pracovní místo ( Referent/ka oddělení správy budov - účetní ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 1 pracovního místa referenta/ky oddělení správy budov, odboru správy majetku.

Druh práce: referent/ka oddělení správy budov - účetní (zejména komplexní řešení pohledávek spojených s užíváním bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města)
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Požadovaný nástup: 1. prosince 2017 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h, Út+Čt 6:30-14:00 h + pružná pracovní doba, Pá 6:30-12:00 h + pružná pracovní doba.

Minimální požadavky úřadu:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou (ukončené střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou výhodou)
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona o obcích č. 128/2000 Sb., v platném znění
- rámcová znalost občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., v platném znění
- rámcová znalost a schopnost aplikace zákona o účetnictví a DPH
- rámcová znalost vedení podvojného účetnictví
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Internet).

Výhodou:
- praxe ve vedení účetnictví a řešení pohledávek
- znalost práce v systému GINIS a WinDomy
- řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění n

Vložit inzerát