REFERENT ODDĚLENÍ DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL na odboru správním a živnostenském

  • Liberec

Pracovní místo ( REFERENT ODDĚLENÍ DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL na odboru správním a živnostenském ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 8 (tarifní rozpětí 16.000,- Kč až 24.120,- Kč podle zápočtu let odborné praxe), s možností následného zařazení po zapracování do platové třídy 9 (tarifní rozpětí 17.360,- Kč až 26.110,- Kč) s poskytnutím dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu.
Předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (příp. i cizím stát. občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k práv. úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem.
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; časová flexibilita (sobotní směny na přepážkách); uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office). Uvítáme praxi v oblasti poskytování služeb klientům na přepážkových pracovištích ve veřejné správě, v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví apod. Znalost správního řízení a příslušných zákonných norem je výhodou, nikoliv však podmínkou.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na http://www.liberec.cz/cz/magistrat-radnice/uredni-deska/volna-pracovni-mista/
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do výběrového řízení je dne 1. listopadu 2017.
Volné místo referent oddělení dokl

Vložit inzerát