Pracovní místo ( SEKRETÁŘI ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme - zkušenosti v administrativě, ŘP sk. B, znalosti základů programu CEZAR výhodou.
Náplň práce - vyřizování a přerozdělování korespondence, práce s hotovostí, odvoz hotovosti do banky, příjem pokladních a výdajových dokladů, včetně kontroly a vedení pokladních knih, spolupráce s účetní, objednávka, přejímka a kontrola obědů, úhrada faktur, evidence firemních vozidel, výpočet spotřeb osobních a nákladních automobilů, komunikace s řidiči, archivace dokumentů, sjednávání pojistných smluv a řešení pojistných událostí, .... .
Pracovní doba 8:00-16:30.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: romana.cempirkova@bradop.cz
Pracoviště: Jablunkov Žihla
Volné místo sekretáři pro lokalitu Jablunkov.