Pracovní místo ( Obchodní referent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň:
zpracování objednávek, vystavování faktur, obsluha zákazníka na úrovni prodeje, zákaznický servis po telefonu a emailu
Nabízíme:
práci na oddělení příjmů objednávek a fakturace
jednosměrný provoz pondělí až pátek 7,30-16,00
soboty, neděle a svátky volné
práce v kolektivu s možností karieristického růstu, profesionální zaškolení
Požadujeme:
SŠ / VŠ vzdělání, znalost na PC MS Office na střední úrovni, samostatnost a zodpovědnost, znalost AJ slovem i písmem na uživatelské úrovni, dobré komunikační a organizační schopnosti, praxe v obchodním odvětví vítána,
možný nástup leden 2018
KONTAKT: životopis zasílat na e-mail
Volné místo obchodní referent pro lokalitu Karviná.