Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - (příjem objednávek) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
(přijímání telefonický objednávek od zákazníků)
Místo výkonu práce: Obec Mníšek pod Brdy – ŘITKA
Směnnost: krátký/dlouhý týden, 12hod směny (cca 15 směn v měsíci)
Krátký týden - stř+čtvr od 6-18hod, dlouhý týden - po+út, pá až ne od 6-18hod.
Proč pracovat pro nás? Nabízíme....
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Možnost dlouhodobé spolupráce na dobu neurčitou
• Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv
Co budete dělat?
• Administrativně zpracovávat objednávky
• Komunikovat s klienty, řešit objednávky i reklamace
• Zadávat požadavky do IS
Je to práce pro toho, kdo:
• má uživatelskou znalost práce na PC
• je trestně bezúhonný
• je samostatný a spolehlivý
• je ochoten pracovat na krátký/dlouhý týden
V případě dotazů nás kontaktujte na tel.: 725 791 362
Zašlete Váš životopis na email: zamestnani@abasto.cz
PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu“
www.abasto.cz
Abasto s.r.o. je moderní velkoobchodní společnost zásobující gastronomické provozy, maloobchodní prodejny, obchodní řetězce a ostatní velkoobchody širokým sortimentem čerstvého ovoce a zeleniny, včetně exotických druhů, bylinkami, houbami a dalšími specialitami, disponujeme moderní technologií a máme silné zázemí naší česko-irské mateřské společnosti Hortim - Inte
Volné místo administrativní pracovnice - (příjem objednávek) pro lokalitu Mníšek pod Brdy.