Pracovní místo ( Asistent/ka servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Asistenta/ku do oddělení servisu
Hlavní náplň práce: Komlexní vyřizování objednávek náhradních dílů, dopravy, komunikace se zákazníky.
Požadujeme: výborná znalost anglického jazyka nutná (slovem i písmem), zkušenosti s prací na PC - MS Office (Excel, Word), e-mailový klient, databáze typu CRM apod., příjemné prozákaznické vystupování, zkušenosti s komunikací se zákazníky výhodou, preciznost, smysl pro detail, schopnost odvádět kvalitní výkon i pod tlakem, technické a logické myšlení výhodou, zodpovědnost, pečlivost, týmový hráč
Nabízíme: zázemí rychle rostoucí české firmy orientované na zahraniční trhy a představující špičku v oboru, profesní rozvoj, firemní benefity: stravování, podpora zdraví, sportovní, kulturní, společenské aktivity.
Práce je na dobu určitou. Jedná se o dlouhodobý zástup z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance.
Volné místo asistent/ka servisu pro lokalitu Rožnov pod Radhoštěm.