Administrativní koordinátor/ka a zákaznická podpora

  • Újezdeček

Pracovní místo ( Administrativní koordinátor/ka a zákaznická podpora ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jsme 4PL Logistická společnost, působící v průmaslové zóně Osada Dukla a heldáme kandidáty na pozici Administrativní koordinátor a zákaznická podpora na plný úvazek.
Náplň práce:
- Administrativní podpora - příjem faktur a jejich následné zpracování, nákup kancelářských potřeb, firemní korespondence
- podpora s HR - vyhledávání pracovníků, zpracovávání mzdových podkladů, zajišťování školení pro pracovníky, komunikace s agenturami práce
- Podpora v prodeji - zpracovávání prezentace společnosti a zasílání klientům, pomoc při organizování obchodních jednání
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- dobrá znalost AJ
- dobré komunikační vlastnosti
- základní znalost práce na PC
- znalost španělského či německého jazyka výhodou
- zkušenost v administrativě či v zákaznické podpoře vítaná
Případní zájemci mohou zaslat životopis v českém i v anglickém jazyce na email cz.mirka@impulsesupplychain.com
Volné místo administrativní koordinátor/ka a zákaznická podpora pro lokalitu Újezdeček.

Vložit inzerát