Pracovní místo ( Účetní - administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Účetní - administrativní pracovník
Náplň práce:
- účtování faktur přijatých a vydaných,
- zpracování dodacích listů pro další evidenci,
- třídění, kompletace a zakládání účetních dokladů,
- vedení administrativní agendy,
- jednání s institucemi typu pošta, pojišťovna, banka a další úřady,
- běžná administrativa v kanceláři,
- příprava firemní korespondence,
- samostatné řešení příchozích požadavků třetích stran.
Požadujeme:
- min.SŠ vzdělání ekonomického směru nebo min. 1 rok praxe na obdobné pozici,
- základní znalost účtování
- znalost práce na PC a MS Office,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou,
- bydliště v regionu Jablonec n.N./Liberec výhodou,
- komunikativní schopnosti, samostatnost, flexibilitu,
- pečlivost, loajalitu, spolehlivost a zodpovědnost.
Nabízíme:
- zaměstnání na plný úvazek ve stabilní a zavedené firmě,
- zajímavé finanční ohodnocení s motivačním zvýhodněním, benefity,
- možnost dalšího sebevzdělání a odborného růstu,
- práce v mladém a přátelském kolektivu lidí,
- mzda od 20 000,-Kč měsíčně s možností dalšího růstu,
- nástup možný ihned.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj profesní životopis na e-mail: info@termil.cz.
Po jejich vyhodnocení budou vybraní uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.
V Jablonci
Volné místo účetní - administrativní pracovník pro lokalitu Jablonec nad Nisou.