PROVOZNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

  • Brno

Pracovní místo ( PROVOZNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní doba:
12-ti hod směny, směnnost krátký a dlouhý týden, 7:30 - 19 hod
Tj. střídání 1 týden - středa, čtvrtek. 2 týden - pondělí, úterý, pátek až neděle.

Proč pracovat pro nás? Nabízíme….
- dlouhodobou, stabilní a jistou práci s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
- širokou řadu možností využití zaměstnaneckých výhod
- podporu a pomoc při zapracování

Je to práce pro toho, kdo....
- se administrativní práce nebojí, má s ní zkušenosti
- umí pracovat s PC
- je časové flexibilní (směnnost)
- je odolný proti stresu a rutině

Co budete dělat? Budete….
- zajišťovat administrativní činnosti spojené s provozem skladu
- doplňovat data a dokumenty do informačního systému
- evidovat zboží v systému, spravovat data, kontrolovat data

Oslovila Vás naše pracovní nabídka?
Zašlete Váš životopis na email: zamestnani@hortim.cz

PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu“
www.hortim.cz/cz/kariera/

Hortim-International, spol. s r o. je obchodně - logistická společnost, která se řadí mezi významné importéry a producenty ovoce a zeleniny, zásobující středoevropský trh. Rozšiřujeme působnost našich týmů napříč všemi pobočkami, od roku 1993 jsme si postupně vybudovali silné zázemí, stabilní strukturu, udržujeme si zkušené zaměstnance a neustále posilujeme obchodní význam.
Volné místo provozní administrativní pracovnice pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát