Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Vzdělávací společnost INTEGRA CENTRUM s.r.o. přijme kolegyni/kolegu pro výpomoc s organizací školení a vzdělávacích akcí na dobu určitou do května 2018 s nástupem v listopadu 2017.
Práce zahrnuje pravidelné cestování z Brna do krajských měst (cca 2x týdně), přípravu materiálů pro účastníky školení, plánování a technické zajištění školení.
Požadujeme:
•Vřelý a komunikativní přístup ke klientům
•Schopnost reprezentovat a samostatně pracovat
•Vysoké organizační a kombinační schopnosti
•Odolnost vůči stresu
•Ukončené minimálně SŠ vzdělání
•Aktivní řidič s průkazem skupiny B
•Denní práce s počítačem a telefonem
•Znalost Microsoft Office
Nabízíme:
•Příjemné moderní prostředí
•Práci v přátelském kolektivu
Životopisy s fotografií zasílejte na kariera@integracentrum.cz
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Brno.