Back Office Assistant

  • Brno

Pracovní místo ( Back Office Assistant ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Zaujala vás tato pozice? V tom případě už se těšíme na váš životopis, který nám zašlete společně s motivačním dopisem na info@appelia.cz


Hledáme novou posilu do našeho týmu společnosti aPPelia. Na této pozici se budete primárně starat o kalendář vedení společnosti (domlouvat schůzky jak s aktuálními, tak s novými klienty společnosti). Dále budete pracovat v interním CRM systému a mít na starosti další administrativu spojenou s touto pozicí.
Back Office Assistant
Koho hledáme:
- Pozitivního a usměvavého člověka, který se chce učit nové věci
- Osobnost, kterou baví mluvit s lidmi
- Týmového hráče, na kterého je spolehnutí
- Zodpovědnou osobnost se samostatným přístupem ke svěřeným úkolům
- Vytrvalého kolegu, který se nenechá odradit drobnými neúspěchy a má odvahu zdolávat občasné námitky klientů.

Jaká bude vaše náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního týmu - domlouvání schůzek pro obchodní zástupce a majitele firmy
- Kompletní administrativní podpora Office Managera
- Příprava podkladů pro obchodní jednání
- Operativní řešení úkolů
Co Vám nabídneme:
- Práci na hlavní pracovní poměr nebo na brigádu
- Podporu a pomoc nadřízeného i kolegů
- Profesní rozvoj a kariérní růst
- Místo výkonu práce v centru Brna (Triniti Office Center)
- Nástup možný ihned
- Firemní SIM
- V rámci budoucího profesního rozvoje dále: služební vůz, služební notebook, mobilní telefon
Milujete lidi i výzvy a dřímá ve vás komunikační talent? Přidejte se k nám.
Volné místo back office assistant pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát