Asistent/ka ředitele

  • Šumperk

Pracovní místo ( Asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Obsahová náplň pracovní činnosti:
- zajišťuje obsluhu podatelny společnosti, včetně chodu datové schránky;
- vede centrální evidenci smluvní dokumentace včetně elektronizace;
- vyhotovuje a eviduje zápisy z porad zaměstnanců společnosti, představenstva a dozorčí rady společnosti;
- podílí se na organizaci a přípravě jednání představenstva, dozorčí rady a valné hromady společnosti;
- zajišťuje evidenci notářských zápisů z valných hromad a z dozorčí rady;
- zajišťuje a obsluhuje redakční systém webových stránek společnosti;
- podílí se na přípravě a realizaci public relations společnosti;
- realizuje zadávací a výběrová řízení veřejných zakázek malého rozsahu;
- spolupracuje na přípravě interních normativních aktů společnosti;
- připravuje a komunikuje přípravu realizačních a jiných smluv;
- připravuje a administruje zpracování odpovědí na žádosti o informace dle zákona o svobodném přístupu k informacím;
- zajišťuje chod kanceláře ředitele a předsedy představenstva.

Požadavky na výkon pracovní činnosti:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ výhodou, vhodné i pro absolventy;
- organizační a komunikační schopnosti;
- samostatnost, přesnost, spolehlivost;
- příjemné vystupování;
- řidičské oprávnění skupiny B;
- dobrá uživatelská znalost práce na PC;
- trestní a morální bezúhonnost.

Povinné přílohy k přihlášce:
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech v návaznosti na požadavky na výkon funkce, kde bude dále uvedeno jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslu

Vložit inzerát