Pracovní místo ( Product support ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jaká jsou naše očekávání?
- SŠ/VŠ vzdělání ve strojírenství nebo mechatronice
- znalost AJ slovem i písmem, NJ výhodou
- praxe v oblasti řízení jakosti či projektovém managementu výhodou
- komunikační dovednosti a psychickou odolnost
- časovou flexibilitu
- vhodné i pro proaktivního absolventa
Čím se budete zabývat?
Product supporter hledá a zavádí řešení problémů reportovaných od zákazníka. Úzce spolupracuje s kolegy v mezinárodním týmu. Při hledání řešení spolupracuje s týmem servisu, technologů a konstrukce. Je proaktivní a zákaznicky orientovaný. Vytváří podpůrné dokumenty pro provádění retrofitů a oprav u zákazníka. Zajišťuje data pro analýzy výpadků a s tím spojených nákladů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- možnost profesního rozvoje na klíčové pozici v oblasti podpory zákazníka
- příležitost k osobnímu rozvoji v rámci mezinárodní spolupráce
- zaměstnanecké výhody (roční bonus, penzijní připojištění, dovolená navíc, zaměstnanecký program pro výhodné telefonování, dotované stravování a další zaměstnanecké výhody dle platné kolektivní smlouvy)
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 7.000 KČ!
Volné místo product support pro lokalitu Ústí nad Orlicí.