Nabidky-prace.cz server s nabídkou práce online, každý den aktualizace volných míst.

ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - FAKTURANTKA

Pracovní místo ( ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - FAKTURANTKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň
Požadujeme: dobré komunikační a organizační schopnosti, AJ a Nj výhodou,
Náplň práce: zpracovávání objednávek, fakturace, komunikace s obchodními partnery, administrativní činnosti spojená s chodem obchodního oddělení
Nástup možný ihned, nástupní plat 18000, po zapracování navýšen
Volné místo ...

Mohly by Vás zajímat obory:

Administrativa a organizace
Obchod, prodej a nákup

Další volná místa

Asistentk/-ka realitního makléře Požadujeme: - dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem - schopnost vést obchodní jednání i po telefonu - předchozí praxe v realitách výhodou Nabízíme: - počítač s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním - práci lze ...
RIN LTD, odštěpný závod Pelhřimov, Inzerováno včera

Asistent-asistentka oblastní kanceláře Prachatice Pracovní náplň: - Poskytování a zprostředkování informací podnikatelům - Spolupráce při organizování akcí a dalších aktivit oblastní kanceláře JHK - Poskytování služeb CZECH POINT - Vedení evidence členů - Zajištění administrativního chodu ...
Jihočeská hospodářská komora Prachatice, Inzerováno před 3 dny

Specialista logistiky (okres Benešov) - příležitost pro absolventy Máte zájem o práci v logistice a domluvíte se anglicky? Možná hledámě právě Vás!!! Pro velmi významnou mezinárodní společnost z oblasti FMCG (potraviny) hledáme do týmu kandidáta na pozici ASISTENTA DO LOGISTIKY !!!
Grafton Recruitment s.r.o. Benešov, Plný úvazek, Inzerováno před 4 dny

zavřítzavřít

Buďte první, kdo se dozví o nových nabídkách práce na našem serveru!
Parametry zasílání:

Nabídky práce.cz Vám odešlou upozornění na e-mail
pokud se zveřejnění volné místo dle Vašeho výběru

Odeslat

Po odeslání požadavku upřesněte hledanou pozici Zasílání upozornění lze kdykoliv zrušit