Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznické linky - Ostrava ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu: Na rovince 871, 720 00 Ostrava
Kontakt: Zemanová Petra, tel.: +420 224 448 800, e-mail: petra.zemanova@moneta.cz
Specialista/ka zákaznické linky - Ostrava
Na pozici budete mít na starosti telefonickou a písemnou komunikaci s klienty.
CO VÁS NAUČÍME?
•Poskytovat profesionální servis našim klientům
•Zjišťovat potřeby klientů a zlepšovat nastavení služeb
•Informovat o novinkách banky
•Řešit administrativu v bankovních aplikacích
•Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti
CO JE PŘEDPOKLADEM PRO PŘIJETÍ?
•Min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
•Komunikační dovednosti a schopnost přizpůsobit komunikaci klientovi
•Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
•Zkušenost s e-mailovou komunikací s klienty výhodou
•Znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou
•Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu
CO VÁM NABÍDNEME?
Rozmanité benefity – sami si zvolíte na co Vám přispějeme (může to být příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího)
Kromě pěti dalších dní dovolené nad rámec zákona i další dny volna navíc, třeba když se necítíte fit
Příležitost k růstu, můžete se vypracovat na manažera nebo specialistu
Podporu ve Vašem vzdělávání od prvního dne
Pozn. Výše finančního ohodnocení se odvíjí od plnění plánů a délky úvazku
Volné místo specialista/ka zákaznické linky - ostrava pro lokalitu Ostrava.