Specialista zákaznického servisu

  • Brno

Pracovní místo ( Specialista zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis v českém a anglickém jazyce.

Specialista zákaznického servisu
Jsme ZAGO s.r.o. - česká firma s italským nádechem, která rozvíjí svůj potenciál na trhu s hodinkami a šperky. Na český a slovenský trh dodáváme ve výhradním zastoupení hodinky značek NAUTICA, VERSUS VERSACE, PIERRE LANNIER a další. V současné době hledáme nového kolegu na pozici: Specialista zákaznického servisu.

Co Tě u nás čeká:
- Každodenní e-mailová a telefonická komunikace s našimi klienty a vyřizování jejich požadavků.
- Komunikace s našimi zahraničními obchodními partnery (Itálie, Francie, Španělsko, Švýcarsko, Čína).
- Dohled nad agendou reklamací - jejich přijetí, evidence, posouzení, hlídání termínů! Administrace velkoobchodních objednávek našich klientů.
- Drobné manuální činnosti (např. zabalení balíku s vyřízenou reklamací).

Jaký/á bys měl/a být:
- Komunikativní a samostatný/á - umíš si vyhledat informace, nebojíš se zvednout telefon a řešit úkoly.
- Zodpovědný/á a spolehlivý/á - reklamace má svou zákonnou lhůtu.
- Zkušenosti ze zákaznického servisu (i call centra) jsou pro nás velkou výhodou.
- Tvůj cit pro češtinu a tvé vyjadřovací schopnosti jsou na vysoké úrovni.
- Angličtina je tvůj druhý jazyk a běžně jej v komunikaci používáš.
- Nemusíš excelovat v Excelu, ale jeho znalost ti určitě usnadní práci.

Co ti můžeme nabídnout:
- Úvodní zaškolení - nehodíme tě do toho po hlavě.
- Jazykové vzdělávání - pořád je na čem pracovat.
- Služební cesty do zahraničí - meetingy pro distributory, letos v Luganu, Basileji a Miláně.
- Možnost růst

Vložit inzerát