administrativní pracovník/ce na obchodním oddělení

  • Radomyšl

Pracovní místo ( administrativní pracovník/ce na obchodním oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Heldáme nového kolegu/kolegyni!
Náplň práce
- Každodenní komunikace se zákazníky v anglickém jazyce (ústní i písemná)
- Evidence objednávek v informačním systému
- Zodpovědnost za realizaci zakázek od A do Z
- Zpracování cenových nabídek
- Vedení veškeré dokumentace a administrace jednotlivých obchodních případů
- Spolupráce s ostatními odděleními ve firmě

Požadujeme
- Min SŠ vzdělání, plynulá znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
- Praxe v podobné činnosti vítána
- Výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
- Flexibilita, komunikativnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, odpovědnost
- Aktivní a pozitivní přístup k řešení problémů, týmový duch

Pevná pracovní doba od 8:00 do 16:30 hod.

V případě zájmu se těšíme na Váš strukturovaný životopis a motivační dopis v ANGLICKÉM jazyce. Životopis zasílejte na e-mail: zdravka.kalesova@escogroup.eu. Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru.
Volné místo administrativní pracovník/ce na obchodním oddělení pro lokalitu Radomyšl.

Vložit inzerát