Pracovní místo ( administrativní pracovník, pokladní, asistentka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Charakteristika pracovní pozice:
Vedení hlavní provozní pokladny, pokladny FKSP, cenin, evidence stravenek, evidence cenin, zajišťování pokladního styku s bankou, výběry a vklady hotovosti, zaúčtování pokladních operací v programovém vybavení Fenix, evidence přijaté a odeslané pošty, zajišťování archivace a skartace dokumentů, vedení evidence obchodních smluv, plnění povinnosti dle zákona o registru smluv, zajišťování inventarizace majetku, pohledávek a závazků.
Nabízíme:
-práci v kolektivu stabilní organizace,
-podporu v dalším profesním růstu, zaškolení.
Osobnostní předpoklady:
-samostatnost,
-odpovědnost,
-tvůrčí a aktivní přístup,
-flexibilita,
-komunikativnost,
-schopnost práce v týmu,
-loajalita.
Jiné požadavky:
-znalost obecně platných právních předpisů pro oblast účetnictví, archivnictví, spisovou službu
-znalost podvojného účetnictví v PO výhodou
- zdravotní způsobilost,
- bezúhonnost
Uchazeči zašlou přihlášku a doklady do výběrového řízení na adresu organizace v termínu do 25.9.2017:
Domov Jistoty, příspěvková organizace, Šunychelská 1159, Bohumín.
Obálku uchazeči označí nápisem NEOTVIRAT-výběrové řízení pokladní
Uchazeči zašlou do výběrového řízení :
-přihlášku (uveďte kontaktní adresu, telefon i mobilní a e-mail),
-strukturovaný životopis s přehledem vzdělání a praxe vč. základní charakteristiky
vykonávaných činností,
-kopii dokladu o ukončeném vzdělání,
-výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
Volné místo administrativní pracovník, pokladní, a