ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE
- PP na dobu určitou 3 roky; nástup možný ihned; pracovní doba: pondělí - pátek, od 03:15 do 12:00 hodin
- Náplň práce: administrativní práce v rámci budovy banky; třídění a zpracování pošty, cenných zásilek a podobně
- Požadujeme: ÚSO vzdělání
- Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, cafeterie
- V případě zájmu kontaktujte: Pinkasová Marcela, tel.: 230 048 921 (volat Po - Pá, 9:00 - 17:00 hod.), e-mail: mpinkasova@csob.cz
Volné místo administrativní pracovník/-ice pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát