Pracovní místo ( INKASISTA POHLEDÁVEK - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: náměstí Svobody č.p.36, 342 01
Požadavky:
- vzdělání min SŠ
- práce ve dvousměnném provozu:
(ranní směna 6. 00 - 14.00 hod, odpolední směna 14.00 -22.00 hod, pondělí až pátek)
- vysoké pracovní nasazení, zájem podílet se na růstu společnosti
- samostatnost, komunikativnost, asertivita, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
- znalost práce na PC, (především MS Office, Outlook)
- schopnost vést telefonické rozhovory, kultivovaný projev
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- zázemí dynamicky rostoucí společnosti
- odborné zaškolení v problematice
- možnost profesního růstu dle kariérního plánu
- zajímavé platové podmínky
- zaměstnanecké benefity
- hlavní pracovní poměr na dobu určitou (možnost přechodu na dobu neurčitou)
- nástup ihned
Náplň práce:
- telefonický a písemný kontakt s dlužníky
- sjednávání mimosoudních dohod a jejich následná kontrola
- zpracování související administrativy
- zadávání dat do systému společnosti
Kontaktní osoba: Helena Benediktová tel.724892701,
e-mail: h.benediktova@finio.cz
Způsob prvního kontaktu: telefonicky, e-mailem
Volné místo inkasista pohledávek - administrativní pracovník pro lokalitu Sušice.