Asistent(ka) / Office Manager(ka) – zástup za RD

  • Brno

Pracovní místo ( Asistent(ka) / Office Manager(ka) – zástup za RD ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

-->Jaké výzvy jsme Ti připravili?*
Pokud máš talent na řešení každodenních situací, svým pozitivním přístupem si získáváš sympatie lidí kolem sebe, dokážeš vytvářet „rodinné“ zázemí a podporovat chod firmy tak, aby vše šlapalo, rádi Tě uvítáme. Tvým královstvím bude firemní recepce, tvými pracovními nástroji úsměv, telefon a e-mail.
-->Co od Tebe očekáváme?
- Jsi příjemný a komunikativní člověk.
- Pracuješ samostatně a dokážeš si práci efektivně organizovat.
- Svou práci děláš pečlivě, je na Tebe spolehnutí, převzetí odpovědnosti za svěřené úkoly je pro Tebe samozřejmostí.
- Používáš selský rozum a dokážeš operativně řešit každodenní záležitosti spojené s provozem kanceláře.
- Kamarádíš se s počítačem na úrovni běžného uživatele (e-mail, MS Office), zvládneš pracovat s interním informačním systémem, máš zkušenosti s fakturací.
- Máš praxi na podobné pozici.
-->Co na Tebe čeká?
- Tvoje práce bude pestrá, nudu u nás nezažiješ, každý den bude jiný.
- Budeš se u nás cítit jako doma, Tvoje zázemí na recepci bude v centru dění.
- Práce v centru Brna, stravenky samozřejmostí, firemní akce
- Pracovní doba 8-16.30h, práce na plný úvazek na dobu určitou do konce r. 2018 (zástup za RD).
- Nástup ihned a podpora při zaučení
-->Mrkni na kompletní text nabídky: https://goo.gl/7aBosP
Volné místo asistent(ka) / office manager(ka) – zástup za rd pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát