Pracovní místo ( Obchodní poradce/kyně v oblasti pojišťovnictví v Hranicích ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný dle DOHODY.
Náplň práce:
Poskytovat poradenství přiděleným klientům; Aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti; Pomáhat našim klientům orientovat se ve světě financí; Pracovat s moderními systémy
Požadujeme:
Chuť poskytovat špičkové poradenství našim klientům; Zájem zaujmout a získat nové klienty; Přirozené sebevědomí a tah na branku; Příjemné vystupování a proklientský přístup; Obchodní zkušenosti a výborné komunikační schopnosti; Chuť rozvíjt se a učit se novým věcem
Nabízíme:
Atraktivní odměňování v závislosti na vaší aktivitě; Pofesionální systém vzdělávání; Nejširší portfolio produktů pod jednou značkou; Příjemný kolektiv; Individuální péči manažera; pružná pracovní doba, výhodný telefonní tarif, slevy na produkty pojištění, výhodná možnost operativního leasingu na automobil, občasná práce z domova po zaučení
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) a motivačního dopisu na e-mail:cpkarieraolomouc@ceskapojistovna.cz
Volné místo obchodní poradce/kyně v oblasti pojišťovnictví v hranicích pro lokalitu Hranice.