Pracovní místo ( Vedoucí / manažer/ka Call centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Výběrové řízení: 18.9.2017 v 10 hod na ÚP Kolín ve druhém patře
První kontakt: Řípa David, tel.: 737 050 000 - kdykoliv; osobně dle předchozí domluvy.
Pozice Vedoucí call centra obnáší práci se svěřeným týmem v počtu max. 15 lidí. Úkolem vedoucího pracovníka je pomoci operátorům a operátorkám se správným vedením hovorů k požadované úspěšnosti. Pozice obnáší základní administrativu, alespoň základní znalost Excel, Outlook. Výhodou jsou pracovní zkušenosti přímo z call centra, zkušenosti z pozice obchodního zástupce nebo celkově obchodního prostředí. Naše call centra se nezaměřují na telefonický prodej, ale pouze na mezifiremní komunikaci.
Volné místo vedoucí / manažer/ka call centra pro lokalitu Kolín.