Pracovní místo ( Klientský pracovník/ce - Domažlice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: péče a vytváření vztahů s klienty, aktivní nabídka a prodej produktů skupiny ČSOB, získávání nových klientů, zajišťování poradenských služeb v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací, zodpovědnost za obchodní výsledky a plnění obchodních plánů, práce s hotovostí
Požadujeme: min.SŠ vzdělání, základní znalost bankovních produktů, elán, tah na branku, obchodní duch, schopnost učit se nové věci a rozvíjet se
Nabízíme: budete pracovat v příjemném a moderním pracovním prostředí respektující potřeby zaměstnanců, vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují, oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti, získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst, vaše celková odměna vás mile překvapí, když vy překvapíte nás, můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům, pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní rituály (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky, máme unikátní program pro rodiče ČSOB - možnost práce na částečný úvazek během rodičovské dovolené, naše benefity jdou za obvyklý standard (5 týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme: - cafeterii nastavenou na míru
- 3 dny zdravotního volna
- mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
Životopis zasílejte na kpomyjova@csob.cz.
Volné místo klientský pracovník/ce - domažl