Zákaznická podpora eshopu( Marketing & Communication Specialist - Social & Digit

  • Tábor

Pracovní místo ( Zákaznická podpora eshopu( Marketing & Communication Specialist - Social & Digit ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
Aktivní správa sociálních sítí včetně přípravy obsahu (práce s Photoshopem, komunikace s grafickým oddělením)
Moderace a správa komentářů na našich sociálních sítích
Generování nových nápadů, jak promovat naší značku na sociálních sítích a komunitě
Plánování komunikační strategie v prostředí sociálních sítí (především Facebook, Instagram)
Pravidelný monitoring a reporting (práce s MS PowerPoint a MS Excel)
Příprava podkladů pro newslettery
Zákaznická podpora e-shopu

Požadujeme:
SŠ vzdělání
Výborný písemný projev - gramatickou a stylistickou znalost českého jazyka
Základní znalost prostředí sociálních sítí a jejich metrik (Facebook, Instagram, YouTube apod.)
Aktivní zájem o nové trendy v oblasti sociálních sítí a digitálních médií
Komunikační dovednosti
Organizační schopnosti
Osobní nasazení
Příjemné vystupování, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost
Schopnost práce v týmu
Zájem učit se novým věcem

Výhodou:
Předchozí zkušenost se správou sociálních sítí a psaní textových příspěvků
Orientace ve správě reklamních kampaní v prostředí sociálních sítí
Základní znalost grafických programů (Adobe Photoshop, Illustrator apod.)
Aktivní angličtina na komunikativní úrovni.
Kontakt: mailem: zasíláním životopisů. Prac. poměr na dobu určitou.
Volné místo zákaznická podpora eshopu( marketing & communication specialist - social & digital media assistant (zákaznická podpora eshopu)) pro lokalitu Tábor.

Vložit inzerát