Pracovní místo ( ADMINISTRÁTOR/-KA TECHNICKÉ A ZÁKAZNICKÉ DOKUMENTACE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení na dobu neurčitou. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
Náplň práce: tvorba technické, zákaznické a obchodní dokumentace (návody, katalogy, informační listy); tvorba reportů, statistik, prezentací; provádění rozborů pracovních činností; příprava podkladů pro nadřízeného zaměstnance; péče o návštěvy, zajištění občerstvení; zajišťování kancelářských potřeb; archivace dokumentů.
Požadavky: vzdělání SŠ, VŠ strojní, technické; znalost AutoCad, Autodesk Inventor nebo Solid Works nebo podobný program; znalost AJ nebo RJ výhodou; řidičský průkaz sk. B; praxe v oboru vítána; samostatnost; komunikativnost; dobrá znalost práce na PC.
Zaměstnavatel nabízí: zázemí dynamicky se rozvíjející společnosti; příjemné pracovní prostředí; motivující finanční ohodnocení; prostor pro seberealizaci, iniciativu a profesní růst; příspěvek na dopravu a stravování; 5 týdnů dovolené; příspěvek na životní pojištění, jazykové kurzy a další.
Kontakt - Mgr. Kudrnovská Kateřina, e-mail: k.kudrnovska@farmet.cz (zaslání životopisu), tel.: 491 450 128 (od 06:00 hod. do 14:30 hod.).
Volné místo administrátor/-ka technické a zákaznické dokumentace pro lokalitu Česká Skalice.