Úředník/úřednice rozpočtu pro příspěvkové organizace zřízené městem Sokolov

  • Sokolov

Pracovní místo ( Úředník/úřednice rozpočtu pro příspěvkové organizace zřízené městem Sokolov ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Výběrové řízení na pozici: Úředník/úřednice rozpočtu pro příspěvkové organizace zřízené městem Sokolov

Druh práce: Finanční vztahy příspěvkových organizací vůči zřizovateli (rozpočtový proces, hospodaření, účetní závěrka). Zabezpečení agendy cestovních příkazů a agendy spojené s evidencí a vydáváním příkazových (pokutových) bloků.
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 10. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: 1. leden 2018

Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst. 1 zákona o úřednících

Požadavky na uchazeče
1. vzdělání ve studijním oboru nebo programu ekonomického zaměření,
2. znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky; Českých účetních standardů č. 701 až 710 pro některé vybrané účetní jednotky, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb.; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce (cestovní náhrady) vše ve znění pozdějších předpisů,
3. znalost práce s počítačem (MS Windows, MS Office, internet).
Požadované znalosti mohou být ověřeny písemným testem.

Výhodou je
1. praxe ve finančním hospodaření příspěvkových organizací nebo jeho přezkumu,
2. praxe v podvojném účetnictví,
3. úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost

Vložit inzerát