Pracovní místo ( Specialista klientského servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
AKTUALIZACE 5.3.2018!!!
První kontakt telefonický nebo písemný!
Jsme si vědomi, že zásadní význam v rozvoji společnosti mají právě naši zaměstnanci. Proto do našeho týmu hledáme kolegy, kteří se chtějí učit a dělat svou práci kvalitně a poctivě.
V současné době přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici:
SPECIALISTA KLIENTSKÉHO SERVISU
Jste komunikativní a hledáte práci v kreativním prostředí, baví Vás pečovat o klienty, zvládáte i obtížnější situace s úsměvem? Pokud ano, potom je naše nabídka určena přímo pro Vás.
VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE ZEJMÉNA:
Zpracování požadavků klientů a řešení jejich dotazů
Kontrola předaných dat od klientů, tvorba podkladů pro externí komunikaci
Spolupráce a podpora všech oddělení naší společností
Prace v interní databázi
Administrativní činnost spojená s chodem klientského servisu
CO VÁM NABÍZÍME:
Motivující strukturu mzdy odrážející skutečný výkon Vaší práce
Odborné zaškolení i další vzdělávání
Zázemí společnosti, pro kterou je klient na prvním místě
Dlouhodobé zaměstnání s možností kariérního postupuje a rozvoje
Zajímavou práci, která nebude vždy lehká a bude pro Vás výzvou.
Zaměstnanecké benefity (občerstvení na pracovišti zdarma, stravenky, výuka
anglického jazyka, ovocné dny, poukazy na fitness a relaxaci)
Pevnou pracovní dobu
UVÍTÁME:
Minimálně středoškolské vzdělání
Znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Outlook)
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
Proaktivitu, vstřícný přístup a ochotu učit se
Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
Schopnost týmové spolupráce, pozitivní vztah k lidem
V případ