Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - recepční ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Možnost práce i na zkrácený úvazek.
Náplň práce:
Administrativní pracovník/ce - recepční na recepci Olympusu samostatně přijímá návštěvy a následně je uvádí k pověřeným pracovníkům Olympusu, spojuje telefonní hovory, přebírá a předává poštu, řeší jednoduchou administrativu (objednávky ubytování , dopravy - letenek, pronájmů vozidel při služebních cesta pověřených zaměstnanců mimo ČR , apod.) .
Pracovní doba je pouze v pracovní dny od 7.00 do 15.30 hodin s 0.5 hodinovou pauzou na oběd.
Požadujeme:
nutný ŘP sk. B a schopnost řídit služební osobní vůz v Přerově; důležitá je solidní znalost AJ na úrovni alespoň B2 (pozor, komunikuje se hodně i telefonicky).
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: cbsdelta@volny.cz; (poté si zaměstnavatel sjedná termín prohlídky pracoviště a pohovoru).
Volné místo administrativní pracovník/ce - recepční pro lokalitu Přerov.