Pracovní místo ( Customer Success Specialist ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ
Používání Hubspot.com softwaru při práci s Campaign a Program manažery na budování a řízení marketingových kampaní
Poskytování zákaznické podpory pro interní i externí zákazníky
Kontakt a poskytování podpory našim společníkům, jako například velkým průmyslovým asociacím
Návrh a realizace campaign reporting a následná analýza za použití Integrates softwaru
Poskytování nadstandardní podpory Customer Success týmu a společníkům, prodejním či jiným externím týmům přes emailovou komunikaci, po telefonu a přes Hubspot.com
Aktivní udržování interních a externích týmů v obraze
Vytvoření a udržení si důvěryhodného poradenského vztahu se zákazníky
Znalost C-LABS produktů, jejich charakteristiky, funkce a porozumění jak mohou být použity k řešení problémů a vytváření řešení pro zákazníky
Poskytování bezchybné technické a funkční podpory pro řešení zadaných úkolů, včetně alternativních a dočasných řešení
Jednání se zákazníky přes web meetingy, fóra, i telefonické hovory
Pomoc Account Managemet and Sales týmu zajistit včasné a efektivní uvítání nových klientů
Zjišťování zákaznické spokojenosti - identifikace zákazníků, kteří by případně neměli zájem o další spolupráci
Nastavení action plans pro at-risk zákazníky a jejich uskutečnění ve spolupráci s Managementem
Úzká spolupráce s celým teamem pro zajištění maximální spokojenosti zákazníka
JAKÉ JSOU NAŠE POŽADAVKY
Dynamická, motivovaná osobnost
2 a více let zkušeností v Customer Success s SaaS nebo Cloud-Based Solutions
Vyjímečné dovednosti v komunikaci a mezilidských vztazích
Dobrá znalost angličtiny, životop