Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice správy pohledávek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Nástup možný dohodou.
Náplň práce:
- telefonická komunikace s žadateli o spotřebitelský úvěr (nejedná se o aktivní telemarketing!)
- telefonická komunikace s klienty, zákaznický servis, zpracování dat v PC
- běžná administrativní činnost související s chodem kanceláře
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- uživatelská znalost práce na PC
- časová flexibilita
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- výborné komunikační schopnosti
Nabízíme:
- práci v příjemném pracovním prostředí v centru Pardubic
První kontakt e-mailem.
Volné místo administrativní pracovník/pracovnice správy pohledávek pro lokalitu Pardubice.