Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Nástup možný IHNED.
Do obchodní společnosti přijmeme administrativní výpomoc.
Náplň práce: aktivní práce se CRM systémem, zadávání nových klientů do CRM systému, verifikace nových klientů, výpomoc na Call centru, administrativní péče o klienta.
Požadujeme: aktivní práci na PC, schopnost řešit nestandardní situace, schopnost týmové práce, loajalitu, pečlivost, ochota učit se novým věcem.
Nabízíme: mzdu 90,-Kč, příspěvek na obědy, práce v mladém kolektivu, firemní akce, aktivní pomoc se zaučením. Brigáda po cele letní období a následně v průběhu roku dle potřeby. Vhodné pro studenty, matky na mateřské dovolené atd.
Zaměstnanecké výhody: Obědy za 35 Kč, kompletní zaškolení, BONUSY
Místo je vhodné i pro absolventy.
První kontakt telefonicky (Pracovní dny od 9:00 do 15:00) nebo e-mailem.
Volné místo administrativní pracovník/pracovnice pro lokalitu Pardubice.