Pracovní místo ( Referent/ka zákaznického centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Ostrava
Kontakt: emailem
Náplň práce
- Komunikace s klienty, vyřizování telefonických požadavků a dotazů, elektronická a písemná korespondence se stávajícími zákazníky
- Podpora klientských požadavků
- Spolupráce se zkušenými kolegy na zákaznickém centru
Podrobná náplň práce:
- informuje o způsobu fakturace,
- informuje o cenách, časových pásmech, sazbách, smluvních podmínkách
- informuje o postupu a způsobu podání žádosti
- přijímá reklamace zákazníků a zajišťuje jejich vyřízení
- provádí změny výše záloh
- vyhotovuje a zasílá zákazníkům návrhy smluv na základě informací a předpisů
- zpracovává písemné požadavky, přepisy, písemnou a elektrickou korespondenci
Očekáváme
- Příjemný projev
- Znalost práce na PC
- Spolehlivost, zodpovědný přístup a preciznost
- odpovídající hlasové předpoklady a výslovnost, dobrá úroveň slovní a písemné komunikace
- dobrá schopnost koncentrace na více činností zároveň (komunikace, práce s PC)
- předpoklady pro týmovou práci i samostatnost
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- ochota se dále vzdělávat (IS, produkty, jednání se zákazníkem atd.)
Benefity: Stravenky, příspěvek na životní pojištění, příspěvek na penzijní připojištění, dodatečné prémie
Volné místo referent/ka zákaznického centra pro lokalitu Ostrava.