Pracovní místo ( Referent/ka objednávkové kanceláře, reklamací ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
REFERENT/KA OBJEDNÁVKOVÉ KANCELÁŘE, REKLAMACÍ
Nástup dle dohody
NÁPLŇ PRÁCE: příjem objednávek zákazníků, specifikace objednávek, úprava objednávek dle požadavku zákazníka, rušení objednávek, zpracování konečných objednávek pro každý sklad samostatně, tvorba nových dopravních nákladů, přiřazení objednávky k danému nákladu.
NABÍZÍME: jistota stabilního zaměstnání na HPP ve společnosti s dlouholetou tradicí; zázemí prosperující společnosti; odpovídající finanční ohodnocení; pracoviště vybavené špičkovou technikou; nadstandardní zaměstnanecké benefity - 25 dnů dovolené, 13. a 14. plat, příspěvky na životní a penzijní připojištění, závodní stravování, vnitropodniková telefonní síť, lázeňské pobyty, očkování proti chřipce, odměny za odpracované roky a životní jubilea, zaměstnanecké balíčky, bezúročné půjčky atd..
Možnost prodloužení doby určité.
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky Po-Pá od 8-12 hod. na čísle 571 855 282, e-mailem: prace@krasno.cz zn: ref.OK, reklamací
Volné místo referent/ka objednávkové kanceláře, reklamací pro lokalitu Valašské Meziříčí.