Pracovní místo ( on-line marketing manažer ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Pracovník v oblasti online marketingu má na starost přípravu, organizaci marketingových výzkumů, zajišťuje, organizuje a sleduje reklamní akce online (na internetu) a následně vyhotovuje hodnocení z pohledu jejich ekonomického přínosu. Sestavuje plán reklamy a propagace, zpracovává koncepční návrhy propagačních akcí a vede související dokumentaci.
Analýza webových stránek z pohledu obchodní výkonnosti, Vyhodnocování online kampaní - příprava doporučení, Nastavení a správa pravidelných reportů - online leadů, konverzí, prodejů (prodejní funnely), Správa tagů a skriptů pomocí Google Tag Manageru, Poskytovat datovou podporu , Realizace ad hoc požadavků, Analýza scrollmap, clickmap a heatmap, Součinnost na A/B testování na webu, Kvalifikační požadavky , Schopnost číst v hromadě dat, Dávat data do souvislostí, Umět vyvozovat doporučení z analyzovaných dat, Schopnost připravovat srozumitelné reporty, Základní znalosti v oblasti online marketingu (PPC, RTB, SEO,…), Znalost Google Analytics a Yandex Metric, Orientace v Google Tag Manageru, Schopnost propojovat data z různých zdrojů
Praxe na podobné pozici - výhodou, Znalost prostředí PIWIK, reportovacího nástroje Tableau Desktop - výhodou, Znalost SQL a CCS, Jazyk ruština, angličtina.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo on-line marketing manažer pro lokalitu Brno.